2014. április 18., péntek

Szünet

Drága, egyetlen TLA olvasók!


Nagyon sokáig halogattam ezt a bejegyzést, de most úgy érzem eljött az ideje, hogy kikerüljön ide. A kezdet kezdetén bele se gondoltam abba, hogy mi lesz majd, ha elfogynak a "tartalék" részeim, mindig jónéhány fejezettel a történet előtt jártam, de aztán váratlanul történtek velem olyan dolgok - jók és rosszak egyaránt - , amik szinte lehetetlenné tették, hogy írjak. Napokat, néha egy teljes hetet késtem a résszel és a bűntudat lassan felemésztett, mert ha mégis sikerült feltöltenem valamit, az közel sem volt olyan, mint amilyet elvárnék magamtól. Úgyhogy hosszas vacilálás után úgy döntöttem, hogy tartok egy kis szünetet (itt és a másik, Akvarell című blogomon is). Természetesen ez nem örökre szól, SŐT szeretnék minél hamarabb visszatérni Hozzátok és újra munkához látni, de előtte egy kicsit szusszannom kell, kipihennem a dolgokat, hogy aztán újult erővel vághassak bele a történetbe, ami már úgy a szívemhez nőtt. 

Most pedig szeretném megragadni az alkalmat, hogy mindenkinek kellemes tavaszi szünetet és húsvétot kívánjak! Egyetek és nevessetek sokat, ha pedig az utált (magamból indulok ki) locsolkodásra kerül sor, akkor elő a bájvigyort és essetek túl rajta! ;)

 




A mihamarabbi viszont látásra!
Ölel titeket, wannabe_writergirl xx

2 megjegyzés:

  1. Szia Márti! :)
    Nagyon sajnálom azt is, hogy nem jelentkeztem, és azt is, hogy szünetel a blog! :(
    Remélem szusszansz egyet, ahogy említetted és újra visszatérsz! :)
    Sok szerencsét az új induláshoz! ;)
    Puszil,
    Fanni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Drága! :)
      Szusszantam egyet, és szerdán már jön is az új fejezet.
      Nagyon szépen köszönöm a támogatást!! ♥
      Ölel, Márti ♥

      Törlés