2013. november 23., szombat

1D DAY

Sziasztok!! :) 
Tudom-tudom most éppen hajnali fél egy van, de én még ébren vagyok, mert Crazy_Curly-vel a heti péntek esti skype-partynkat tartjuk :D Azt hiszem most lendültem át a holtponton és újra pörgök!! Wuuhhúú beteges!! :D
És most kövezzetek meg, de ma nem fogok új részt hozni. Igazából egy ajánlattal jöttem: mivel Curly bálozni fog este, nincs társaságom a 1D DAY nézésére. Ééés arra gondoltam, hogy szívesen fogadnám a kommentjeiteket, észrevételeiteket, vagy csak a "asdjkfgdljgojnof" hangulatjelzéseteket twitteren. Curly-t megtaláljátok @Brigi_Posta, engem pedig @onthewaytowrite néven.
A szívem már egyszerre dobban a visszaszámlálással, remélem nektek is: http://www.youtube.com/watch?v=ET4rM4TnJgg
Jó éjt, vagyis inkább jó reggelt (kinek hogy)! :)) Legyetek rosszak!! ;))
Puszi ♥ - W.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése