2014. január 20., hétfő

#3 díj

Sziasztok, Drágáim! ♥
Mint a címből is látható ez most egy boldog bejegyzés lesz ;)
Szeretném megköszönni Réka S. -nek a blog harmadik díját (ha minden igaz, ugyanis az előző kettőhöz nem kaptam linket, ezért nem tudtam őket kitenni...)!


Szabályok:

  1. Írj magadról 11 dolgot
  2. Válaszolj 11 kérdésre
  3. Tegyél fel 11 kérdést
  4. Küldd tovább 11 embernek ( ez nem biztos, hogy meglesz, sajnálom!! )

Rólam:

1) Imádok írni és olvasni.
2) Van egy nővérem.
3) Félek a víztől, DE szeretek úszni.
4) A kedvenc évszakom a tavasz.
5) Egy napon születtem Niall Horannel.
6) Alacsony vagyok.
7) Imádom a különféle körömlakkokat, gyűjtöm őket, de manapság a körömfestésre szánt időt írással töltöm. Úgyhogy, ha a körmeim színesen pompáznak, "írói válságban" vagyok.
8) Többször azon kapom magam, hogy véletlenszerűen eszembe jutnak ötletek, ezért van egy noteszem, amit mindenhová magammal hordok.
9) Három éve színjátszós vagyok.
10) Azt hiszem, teljesen és visszafordíthatatlanul The Vamps függő lettem.
11) Ez az ÖTVENEDIK (!!) bejegyzés a blogon. 

Kérdések nekem:

1) Mióta blogolsz ?
A blog már 2013 augusztusában létrejött, de az első részek csak szeptemberben kerültek fel.
2) Miért kezdtél el írni ?
Mindig is vonzott ez a világ. Már kiskoromban is rengetegszer továbbgondoltam egy-egy könyv történéseit és leírtam, ami eszembe jutott. Aztán fokozatosan igazi szenvedéllyé vált.
3) Honnan jött a legelső ihleted ?
Igazából nem tudom, a Theatre Love Affair történetének ötlete már elég régóta megfogalmazódott bennem, csak a megfelelő lökésre vártam, hogy kiadjam magamból. Ez a blog Crazy_Curly és az általa mutatott rengeteg fanfiction hatására jött létre.
4) Mi indított el az írói pályán ?
Korántsem tartom magam írónak...ahogy a nevem is mutatja: csak szeretnék az lenni.
5) Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel ?
Az írói és a színészi pálya vonz leginkább, de tisztában vagyok vele, hogy manapság a nyomtatott könyvek és a színház kihalófélben vannak. Emiatt mindig úgy érzem, hogy rossz korba születtem...
6) Milyen országokba szeretnél el jutni egyszer ?
Fú, ez egy végtelenül hosszú lista: Írország, Skócia, Anglia, Spanyolország, Ausztrália, India...
7) Van példaképed ?
Nem is egy...
8) Ha igen, akkor ki ?
És ismét egy végtelen listához érkeztünk. Egyrészt tisztelem J. K. Rowlingot, aki a semmiből tudott hatalmas várat építeni a képzeletével. Inspirál Stephen King, akinek imádom az utánozhatatlan stílusát. D. Tóth Kriszta és Gundel Takács Gábor a két magyar példa arra, hogy egy egyszerű, vidéki ember mennyi mindent elérhet, ha kellően megdolgozik érte. Demi Lovato és Zayn Malik pedig a két ember, aki arra sarkall, hogy soha ne adjam fel, mert ők sem tették.
9) Van háziállatod?
Van egy Artúr nevű kutyusom.
10) Kedvenc vad állatod ?
Tigris, ha tehetném tigrisként élném le az életemet.
11) Hanyadikos vagy ?
12 ;)

Kérdések tőlem:

1) Mióta írsz?
2) Ha írói válságba kerülsz, mi lendít át rajta?
3) Mi inspirál?
4) Ha most elmehetnél a világon bárhova, hova mennél?
5) Van olyan idézet, ami motivál?
6) Van olyan dolog, amiben verhetetlen vagy?
7) Van példaképed, ha igen, kicsoda?
8) Mi a legnagyobb álmod?
9) Melyik sztár bőrébe bújnál bele szívesen és miért?
10) Ha tíz perc múlva világvége lenne, mire használnád az utolsó pillanataidat?
11) Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre és miért?

Akiknek küldöm: (sajnálom, hogy csak ennyi jött össze)

1) Nessa
2) Sam Row
3) Anne Hudson
4) Briana T.
5) Ever
6) Lily Jade Smith

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése