2014. január 12., vasárnap

Január 12.

1993. január 12-én reggel 10 órakor a bradfordi St. Luke's Kórházban megszületett Ő. Ő, az egyik az öt közül. Sokan mellőzik és nem tartják Őt érdemesnek arra, hogy a banda tagja legyen, de nélküle semmi sem lenne ugyanolyan. 
  • Ő volt az, akit terroristának bélyegeztek a vallása miatt.
  • Ő volt az, aki hazautazott a beteg nagypapájához turné közben és több SZÁZEZER követőt veszített twitteren.
  • Ő volt az, aki miután eljegyezte a kedvesét, egy meseszép üzenetet hagyott az összetört szívű rajongóknak, annak ellenére, hogy annyi utálat érte Őt és a barátnőjét is.
  • Ő volt az, aki mosollyal az arcán tűrte, hogy semmibe vegyék és elviselte, hogy mindig Ő legyen az ötödik kerék a bandában.
  • És Ő volt az, aki a hangjával egyből belopta magát a szívembe. 
Sokan úgy tartják, hogy ez az egész olyan, mint a Harry Potterben: nem Te választod ki a kedvenc bandatagodat, hanem Ő téged. Talán velem is valami hasonló történt. Annak idején, még a kezdet kezdetén nem gondoltam volna, hogy valaha Róla fogok fanfiction-t írni, de az élet kiszámíthatatlan. Ezt Ő is nagyon jól tudja, hiszen egyszerű srácként, Bradford külvárosából eljutott a világ színpadjaira és fellépett a Madison Square Gardenben. És a sikerek mellett - akárcsak a többi négy srác - nem felejtette el, hogy honnan indult és ugyanolyan ember tudott maradni. Segíti a rászorulókat és a családját mindenben, amiben csak lehet.
Rengeteg erőt merítek a személyéből, igazi példaképpé vált a szememben, mert soha nem adta fel és a durva, sértő vélemények ellenére is tovább folytatta azt, amit mindennél jobban szeret, énekelt. 
És bár a mai napon betölti huszonegyedik életévét, lélekben mindig is egy hatalmas, gondtalan gyerek marad, aki bármit megtenne a szeretteiért!

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ZAYN JAWADD MALIK! ♥



3 megjegyzés:

  1. Szia Márti! :)
    Egyszerűen úgy éreztem, írnom kell pár sort! :) Teljesen ledöbbentem azon, amiket tettek Zaynnel, pedig mindről tudtam és akkor is elítéltem azokat az embereket!... Már csak a gondolatától is sírhatnékom van, hogy Ő hazautazott a papájához, az enyém két hónapja meghalt és én is gondolkodás nélkül ott lennék mellette!... :( Az ilyen "rajongók"-nak meg még van képük sikítozva aláírást kérni! :/
    Mindegy is, megint csak sikerült elérzékenyülnöm és ezt még megtoldotta az az aranyos kép a végén... :)
    Bocsánat a nyilvános kiborulásomért, de régen csak ültem a gépem előtt és mozdulni sem bírtam a döbbenettől!... :/
    Millió puszi Neked! *-* :*
    Fanni <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Drága! ♥
      Ne kérj bocsánatot azért, amit érzel, itt bármikor kiadhatod magadból, ez a blog részben azért jött létre, hogy helyet adjon a kitörő érzéseknek! :)
      Az én nagypapám néhány éve halt meg, nagyon megviselt, ezért is érzem magamhoz olyan közel Zayn tettét.
      Ölelés és sok puszi, Márti! :)

      Törlés
  2. Szia Márta!!!<3 Már megint csak sírok.Na nem baj.Most csak ennyit regélek,legyél jó, vigyázz magadra.Puszi!!!:-*:-*:-*:-*♥♥♥·♡♡♡
    Frida :)

    VálaszTörlés