2014. február 4., kedd

#4 díj

Sziasztok! :)
Örömmel jelentem be, hogy a blog megkapta a negyedik (!!) díját! Ezúton is nagyon szépen köszönöm Khyira-nak és az újonnan indult különleges blogjának, ami egyből felcsigázta a fantáziámat! ;)

Szabályok:

  1. Írj magadról 11 dolgot
  2. Válaszolj 11 kérdésre
  3. Tegyél fel 11 kérdést
  4. Küldd tovább 11 embernek

Rólam:

1) A mai napom szörnyen indult.
2) Reggel elaludtam.
3) Aztán rohantam a buszhoz, amire végül NEM fértem fel.
4) Egy későbbivel mentem, amivel még éppen beértem volna nyolcra.
5) DE volt két baleset az úton, ezért úgy durván egy órát álltunk a dugóban.
6) Így végül fél kilenckor estem be az órára.
7) Egyébként utálok késni, DE szinte minden találkozómra később érek oda a megbeszéltnél (a barátaim mesélhetnének...)
8) Most éppen spanyol házit kellene írnom, de helyette a blogot szerkesztem.
9) Az egyetlen dolog, amire most vágyom, az egy nagy bögre forrócsoki.
10) Hétvégén alig tanultam, mert minden percemet írással töltöttem.
11) Holnap felteszem a következő részt! ;)

Kérdések nekem:

1) Fekete vagy fehér?
Hmmm...ha ruháról van szó, akkor inkább fekete, de a fehérről valamiért az új lehetőségek (gondolok itt egy szép fehér lapra, amire írni lehet :3) jutnak eszembe.
2) Mióta írsz? Esetleg a jövőben vannak ezzel terveid?
Amióta az eszemet tudom, de komolyabban csak 1-2 éve kezdtem el vele foglalkozni. A jövőben szeretnék író lenni, de mivel ez a szakma leáldozóban van, maradok a fordításnál.
3) Kutya vagy macska?
Kutya!!
4) Van testvéred?
Igen, egy 33 éves nővérem.
5) Szerinted mi a legjobb tulajdonságod?
Erre most azt mondanám, hogy semmi, de a barátaim szerint nagyon jó hallgatóság vagyok és jó tanácsokat tudok adni.
6) Van valami különleges hobbid a blogoláson kívül?
A busz után futás annak számít? De most viccet félretéve: az iskolai színjátszókör oszlopos tagja vagyok.
7) Mit gondolsz az iskola rendszerről? Mit változtatnál rajta, ha megtehetnéd?
Mivel kéttannyelvű gimnáziumba járok, ezért a saját bőrömön tapasztaltam a különböző megszorításokat, szóval ha megtehetném, akkor kevesebb pénzt adnék a politikusoknak és többet szánnék a nyelvoktatásra, mert abban van a jövő. (És most még képes lennék ideírni egy kisregényt az általános iskolai és egyetemi rendszerekről, de megkíméllek titeket...)
8) Nézel valami agyromboló sorozatot, tv műsort?
Agymenők, Így jártam anyátokkal és a Nickelodeon teljes felhozatala...
9) Ha bármelyik országban élhetnél melyik lenne az?
Nehéz kérdés...az biztos, hogy angol anyanyelvű ország lenne. Leginkább Anglia és Írország vonz.
10) Mi leszel ha nagy leszel?
Felnőtt! Körülbelül hetente változtatom, de most nagyon úgy tűnik, hogy műfordítással és tolmácsolással szeretnék foglalkozni.
11) Mi a kedvenc könyved?
A Harry Potter köteteken nőttem fel, Stephen King könyvei meghatározták a tinédzserkoromat és Most Dan Brown regényeiért vagyok oda meg vissza.

És ne haragudjatok, de most nem küldöm tovább, mert a legutóbbi díjam óta belevetettem magam a blogok forgatagába és nehéz lenne kiválasztani tizenegyet...
Ui.: Kikerült egy szavazás a chat felé, kérlek adjátok le a voksaitokat! Köszönöm :)
Holnap jeletkezem!
Puszi ♥ - W.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése