2013. december 6., péntek

Sziasztok! :)

Sziasztok! :)
Csak veszek egy mély levegőt és belevágok. Mostanában minden rossz, semmi sem megy úgy, ahogy szeretném. Rengeteg a gondom és emellett, vagy éppen ennek hatására képtelen vagyok írni. Ha mégis sikerül, akkor sem vagyok vele elégedett. Az egyetlen dolog, amit szeretnék kérni tőletek az némi türelem. Tudom, hogy a történetemen van még mit csiszolni, de kérlek adjatok némi időt, hogy kibontakozhasson. Megesik, hogy a részek nem elég érdekesek, sőt egyenesen unalmasak, de ezek kellenek ahhoz, hogy eljussunk az "izgalmasabb" fejezetekhez.
Nem tudom elégszer megköszönni azt a rengeteg kattintást és a kommenteket, amelyek bár elég csekély számban, de folytatásra ösztönöznek. Hihetetlenül hálás vagyok érte! És egyelőre nincs félnivalótok, van néhány rész, amit korábban előre megírtam, így egy ideig ezzel nem lesz probléma.
Bocsánat, hogy raboltam az időtöket! Köszönöm, hogy vagytok!
Puszi ♥ - W.

Ó, és Boldog Mikulást, mindenkinek!! :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése